Galaxy najlepszym centrum handlowym w Polsce

Galaxy najlepszym centrum handlowym w Polsce

Tak właśnie wynika z ogólnopolskiego badania „jakość doświadczenia konsumenckiego”, w którym wzięto pod uwagę centra handlowe, które mieszczą się w całej Polsce. Ranking najlepszych centrów handlowych został przygotowany w oparciu o wyniki badań, które były prowadzone od maja do lipca 2014 roku. Zestawienie zostało przygotowane przez firmę badawczo-szkoleniową – Sana Consulting, na zlecenie firmy Evigo, która jest wydawcą magazynu Shopping Center Poland oraz portalu Retailnet.pl.

Jak wyglądało badanie?

W badaniu wzięto pod uwagę 150 największych centrów handlowych w Polsce. Osoby, które zajęły się badaniem skupiły się przede wszystkim na ocenie jakości doświadczenia konsumenckiego w obiektach handlowych. W tym zestawieniu Galaxy wypadło najbardziej korzystnie ponieważ zdobyło 95 punktów na 100 możliwych. Najlepsze notowanie obiekty handlowe zyskiwały w sytuacji, kiedy spełniały takie funkcje jak szybkość i sprawność związaną z przebiegiem zakupów. Ponadto brano jeszcze pod uwagę komfort parkingu, intuicyjną nawigację po obiekcie, system informacji o centrum, postawę pracowników sklepowych, czytelność i łatwość w obsłudze strony internetowej, kompetencją i pomocną postawę pracowników centrum handlowego oraz czytelność przedstawionych informacji.

Co na to szefostwo Galaxy?

Dyrektor centrum handlowego Galaxy w Szczecinie, Czesław Jasiewicz stwierdza, że wszystkie osoby odpowiedzialne za funkcjonowanie tegoż, że centrum handlowego bardzo się cieszą z pierwszego miejsca, które zajęło Galaxy w tym zestawieniu. Dodatkowo twierdzi on, że wynika to z efektu już dziesięcioletniej współpracy najemców i zespołu zarządzającego obiektem. Ponadto dodał, że ich głównym celem jest zadowolenie klienta, przykładając ogromną wagę do bezpośredniego kontaktu pracowników firm obsługujących Galaxy z klientami centrum handlowego. Uważa on, że tak wysokie miejsce udało im się to osiągnąć poprzez usprawnienie procesu zakupowe i również dzięki uprzyjemnieniu czasu, który spędza się podczas pobytu w centrum handlowym Galaxy. Na sam koniec dodał, że osoby, które pracują w punkcie Informacyjnym, biurze obsługi parkingu, serwisie sprzątającym czy ochronie obiektu są regularnie szkolone w zakresie odpowiedniego kontaktu z klientem.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie będzie publikowany.