Sukcesy Bosmana, mimo złej koniunktury!

Sukcesy Bosmana, mimo złej koniunktury!

Bosman postanowił podsumować 2014 rok, początkowe wnioski są naprawdę bardzo zadowalający, mimo tego, iż branża piwowarska od jakiegoś czasu boryka się z gorszymi wynikami to jednak sprzedaż Bosmana uplasowała się lepiej niż poprzednio. Jest to najbardziej popularne piwo w regionie zachodniopomorskim.

2014 rok nie był zbyt optymistyczny dla branży piwowarskie, którą to dotknął spadek sprzedaży wynoszący 0,6% w porównaniu z wcześniejszym rokiem, jednak co ciekawe Carlsberg Polska, a tym samym Browar Bosman rośli znacznie szybciej niż reszta rynku. Statystyki pokazujące wzrastającą sprzedaż w ujęciu ilościowym i wartościowym, które uplasowały się na poziomie 3,4% są tutaj jasnym dowodem na to, że firma na tle konkurencji wypada świetnie.

Poprzedni rok był dla Bosmana rokiem inwestycyjnym. Szczeciński browar w roku 2014 skupił się przede wszystkim na takich projektach inwestycyjnych jak poprawa jakości produkcji, bezpieczeństwa pracy, zainwestowanie w doskonalsze pomiary mediów, zmodernizowanie parku maszynkowego i kolejne inwestycje dotyczące linii rozlewu piwa w puszcze.

Michał Gotowała, Dyrektor Browaru Bosman opowiada z perspektywy liczbowej jak wyglądał poprzedni rok Bosmana:

To był kolejny dobry rok dla naszego browaru – zarówno pod kątem rosnącego zadowolenia z pracy pracowników Bosmana, jak również kontynuowania inwestycji wspierających nasz organiczny rozwój. Warto podkreślić, że wartość inwestycji produkcyjnych w latach 2009-2014 wyniosła ponad 19 000 000 zł., co pozwoliło nam osiągnąć wysoki poziom rocznej produkcji, czyli niemal 1 600 000 hl piwa.

Warto tutaj zauważyć, że gorsza sprzedaż w poprzednim roku tłumaczone jest poprzez stabilizację poziomu konsumpcji. W 2014 roku jeden Polak w kraju, statystycznie zakupił 96 litrów piwa. Przez cały czas w regionie zachodniopomorskim Bosman jest najbardziej popularnym piwem.

Agnieszka Filek, Brand Manager marki Bosman twierdzi, że marce zależy na tym, aby cały czas umacniała swój wizerunek jako piwa regionu:

Piwo Bosman związane jest ze Szczecinem i Pomorzem Zachodnim od wielu lat. Zależy nam na tym, by nasze aktywności umacniały ten związek wśród mieszkańców miasta i regionu. Bosman jest najchętniej wybieraną marką piwną przez lokalnych konsumentów.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie będzie publikowany.